Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Perm bannede
Dit ingame navn?: Oliver Sandberg

Dit link til din steamprofil?:  https://steamcommunity.com/profiles/76561198205188133/

Hvad er grunden til du blev banned? Jeg trollede lidt derinde men kan godt se at jeg fortryder det rigtig meget nu, fordi jeres server er rigtig god og jeg lover at jeg ikke FailRP'er igen og skal nok bevise der ikke sker noget FailRP på noget tidspunkt overhovedet hvis i giver mig en chance til.

Billede af ban grund: Som i kan se så er der ingen grund ved ikke hvorfor han ikke lavede en grund men ja her er det. Filen siger den er for stor så jeg kan ikke sende det her men Add min discord Seb#6827 og så kan jeg sende det til dig privat fordi jeg kan ikke her.

Hvorfor skal vi unbanne dig?: Fordi jeg skal nok bevise der ikke sker FailRP igen jeg sværger det sker ikke igen.
Jeg har valgt at Prøve unbanne dig.

Vi to har lige taget en snak med Foxsis, og han vidste hvordan man banner folk ordenligt. Du får derfor en prøve unban, så ser vi hvordan du klarer dig i en uge. Hvis der ikke kommer særlig mange cases på dig, og dit RP, får du unban. Hvis det går helt galt, får du den standard ban periode, som du burde at have.

Håber at du glæder dig til at komme ind på serveren, og lave noget decent RP, og ikke FailRPer.

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)