Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Admin Abuse - Foxsis
Admin Abuse - Foxsis

Denne Admin misbruger sine kræfter natten til torsdag, på at flyve ind i min base med "!clock" og som "tyv" 

[Image: yR3ZSeP.png]

Derefter misbruger han physics gun og holder mig i 5 min, og tager mig rundt på mappet, da jeg spørger ham hvilken grund han har og hvorfor han misbruger sine kræfter, bekræfter han at det er at jeg er "Borger/Arbejdsløs" og derfor ikke kan have en printer.. I reglerne står der klart og tydeligt jeg godt må have en printer, se her.

[Image: 1PjDhs5.png]

Der står også klart og tydeligt i "Admin reglerne" Må ikke misbruge physics gun

[Image: r3XfKQs.png]

- - - - - SOM JEG SER DET - - - - -
1x Warn - for misbrug af physics gun uden gyldig grund.
1x Warn - Noclip som Tyv.
1x Warn - !Clock som Tyv.
1x Warn - Tager mig i admin sit, uden en gyldig grund.
1x Warn - Flyver ind i min base med "!Noclip" & "!Clock" som tyv, uden en gyldig grund.

Så "Overall" ønsker jeg denne admin demoted...

________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Beviser for min klage
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[b][b][Image: OH24Bjk.jpg][/b][/b]
[b][b][Image: VMmEnEt.png][/b][/b]
[b][b][Image: zTLsm4D.jpg][/b][/b]
[b][b][Image: nesawjP.jpg][/b][/b]
[b][b][Image: zmmFZme.jpg][/b][/b]
[Image: U3UgXjs.jpg]
[Image: idkfuIC.jpg]

Som du kan se..

Jeg er "Arbejdsløs" = Tillades til at drive printere... Foxsis: Admin Abuse
Han Misbruger physics gun... Foxsis: Admin Abuse
Han bruger "!Noclip" & "!Clock" som tyv... Foxsis: Admin Abuse
Han er inde i min base som "Tyv" imens han bruger "!Noclip" & "!Clock"... Foxsis: Admin Abuse

Tak for jeres tid HOS & SM
@Shelby
Din klage er blevet Godkendt

Godmorgen / God middag Shelby.

Jeg har læst din klage igennem, og kan godt se hvorfor du vil have ham demoted fra vores staff team.

Foxsis har problemer med at snakke, og derfor kan det nogle gange være svært at forstå ham. Det med at han går i cloak og noclipper ind i din base, og snakker med dig, er helt imod vores staff regler. Som du skrev i klagen "Han Misbruger physics gun" og holder dig i case uden gyldig grund, er skam også imod staff reglerne. Det er godt at du er kommet med så meget bevis på at han har staff abuset, siden det giver os mere viden omkring sagen.

Foxsis vil hermed i dag blive demoted for at staff abuse.

Forsat god dag.

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)